Stoftasker

Jeg har været i gang med at sy tasker. Det er tasker,som ikke er så store,men netop er store nok til termokrus, telefon, strikketøj og lidt garn. Så hvad skal man mere bruge ...........😉


Jeg brugte reste stof til både udvendig, foer og hanke.

1. Klip stoffet. Længde 48 cm og bredden 48 cm.  

Hanke 40 x 2 cm.

Zik -zak kanten og Sy siderne sammen.


2. Sy bunden - der syede jeg hen over sidesømmen i begge sider nederst.


3. Som 1-2: syede jeg foeret. Vend vrangen ud på tasken og sy foeret på vrangsiden øverst.   
         

4. Fold kanten ned, så kanten bliver pæn.            Derefter sy med lige sting 




  5. Sy hanke/stropper sammen.


6. Sy hankene på tasken.

 
                       Et stykke færdig taske.👏




Jeg syede 2 stk- den anden er syet på samme måde 
Klar til at komme med på tur ud i sen- sommerlandet🌸






                     Rigtig god sy- fornøjelse 🧵🪡

Kommentarer