Redskaber: Min Symaskine.

Jeg har en Husqvarna Viking Opal 670 (Ingen reklame) Jeg har ikke præferencer eller andre mærker at sammenligne med, men jeg har været glad for denne model.

Jeg har som nævnt i forrige indlæg fået den i fødselsdagsgave for flere år siden.

På det tidspunkt var min gamle maskine gået i stykker og jeg var helt sikker på, at jeg med en ny,ville få syet meget mere end jeg ellers havde gjort. Derfor var det et højt prioriteret ønske.

Men ja, måtte så også sande at tiden var noget,der ikke var meget af sammen med alle de andre prioriteter,jeg også havde dengang. I løbet af årene har jeg sat mig for at få syet mere, men ikke kunnet fastholde det. Måske fordi jeg har haft mange forskellige interesser,som alle jo selvfølgelig kræver tid😉Derfor har den i længere perioder bare "stået stille og samlet støv".

Det er nu ikke fordi, der er blevet mere tid eller jeg har fået færre interesser gennem årene (og så selvfølgelig lige et arbejde der også tager noget tid)

Derfor er der også funktioner jeg ikke har afprøvet og derfor er selve maskinen heller ikke helt kommet til sin ret. Jeg er blevet mere nysgerrig på, hvad symaskinen faktisk kan og lysten til at benytte den til flere kreaideer er efterhånden kommet.

Der følger,som altid en fin manual med, som lige skal nær studeres igen i den kommende tid,men ellers vil jeg bare afprøve funktionerne henad vejen.

Som skrevet har denne symaskine kunnet sy det jeg har haft behov for og hvis man skal sy på hobby basis, tænker jeg den er et godt bud.

Jeg ved man kan købe brugte symaskiner div. steder, men hvis du(som mig) ikke har forstand på, hvad du skal være ekstra opmærksom på ved køb af en brugt symaskine.(Ud over den selvfølgelig fungerer)Så kan det måske være en ide og købe ved en forhandler,som også har brugte modeller,men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Find den symaskine som passer til dig og dine sy behov.

                      Skøn sy-dag til dig🧵🪡

Kommentarer