Opstart af ny blog

Det er ved at være nogle år siden jeg fik en ny symaskine i fødselsdagsgave. Den har også været brugt nogle gange,men slet ikke i det omfang jeg troede,jeg ville.Jeg har slet ikke fået udforsket, hvad maskinen egentlig kan. Det håber jeg så at råde bod på nu. Jeg har gennem længere tid,haft lysten til at syning skal prioriteres og fylde mere af min fritid. Derfor har jeg valgt at opstarte denne blog.

Ligeledes for at opdele mine blogindlæg lidt-

Syslerier på Pilegaarden omhandler hverdags indlæg,naturen, strik og hækling. Syslerier på Pilegaarden

Pilegaardens systue kommer til at omhandle beklædning og Kreaideer som er syet.Pilegaardens systue

Så kig endelig forbi begge blogs.☺️

(Faktisk har jeg lidt tanker om endnu en blog, som har hovedtemaet løb. Men det bliver ikke lige nu.)

Blog indlæggene vil være en blanding mellem nye og ældre indlæg(fra den anden blog), hvis det giver mening og selvfølgelig omhandle syning. Som ovenstående indikerer, så har jeg bestemt ikke en masse erfaringer med at sy, derfor vil indlæggene også være i den "lettere del/begynder/lidt erfaring."

Jeg er klar over(det er ihvertfald min oplevelse)- det at blogge er "gået af mode"/"ikke helt så - in længere" i forhold til instagram og andre platforme. Men hvis du kommer forbi her på bloggen, er du velkommen til at kigge med og måske blive inspireret. Hvis du har spørgsmål eller bare vil skrive en kommentar, er du meget velkommen til det. Jeg besvarer, så hurtigt som muligt ❤️👌

       Velkommen til pilegaardens systue 🧵🪡


Kommentarer